KURUMSAL ÇÖZÜMLER
-
Sunucu & Veri Depolama
-
Sanallaştırma
-
Microsoft
-
Kablolu ve Kablosuz Ağ Çözümleri
-
Veri Yedekleme ve FKM
-
Veri Merkezi ve Kablolama
-
Bilgi Güvenliği
-
Autodesk & Adobe Çözümleri
Sunucu Çözümleri
Basit iş yüklerinden kritik iş yüklerine kadar müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu uygulamalara ve performansa yönelik ölçeklenebilir veri yönetimi için doğru sunucu çözümlerinin seçilmesi, gerek iş sürekliliği, gerek veri güvenliği için çok önemlidir. ATALIAN Bilgi Teknolojileri olarak uzman ve sertifikalı, satış öncesi ve satış sonrası teknik kadromuzla iş ihtiyaçlarınızı karşılayacak, başlangıç seviyesinden en yüksek seviyeye kadar sunucu modelleri ile hizmetler sunmaktayız.
Veri Depolama Çözümleri
Veri depolamada yeni teknoloji olarak Scale-Out mimariler, farklı veri tiplerinde yüksek performans sergileyebilen akıllı veri depolama sistemleri, geleneksel yapıların yerini almaktadır. Özellikle farklı disk tiplerinin (SATA, SAS, SSD) kullanıldığı Tiering teknolojilerini kullanabilen, performans kaybı olmadan yazılan verinin tekilleştirilmesini sağlayabilen veri depolama çözümleri ön plana çıkmaktadır.
Son yıllarda veri depolama üniteleri üzerinde sanallaştırma teknolojileri yaygın bir biçimde kullanılmaya başlanmıştır. Bu kapsamda donanım üreticileri farklı çözümler ile kendilerini ayrıştırmaktadır. Veri depolama üniteleri üzerindeki disklerin sanallaştırılmasından, veri depolama ünitelerinin sanallaştırılmasına kadar farklı çözümler sunulmaktadır.
Veri depolama çözümlerinde oyunun kuralları her geçen gün değişmektedir, yeni nesil teknolojiler ve sanallaştırma ile birlikte veri depolama tarafındaki beklentiler giderek artmaktadır. Bugün baktığımızda yeni nesil veri depolama ürünleri beklentilerin de üzerinde çözümler sunmaktadır.
Kurumsal kaynaklar, müşteri ilişkileri, muhasebe ve bilginin yönetimi için uygulama yatırımları doğru orantılı olarak sunucu ihtiyaçlarını da sürekli arttırmaktadır. Önceden birkaç sunucu ile ihtiyaçlar rahatlıkla karşılanabilirken, günümüzde daha fazla sunucu kaynağına ihtiyaç duyulmaktadır.
Şirketler bünyelerinde ERP, CRM, HR, muhasebe, e-ticaret, e-posta, web uygulama, güvenlik ve kurumsal uygulamalar gibi işler için ayrı ayrı sunucular barındırmaktadırlar. Sunucu sayısı arttıkça doğal olarak bu cihazların bakım ve destek masrafları, elektrik giderleri, hizmetlerin devamlılığı için kesintisiz güç kaynağı yatırımı, daha büyük sistem odaları, daha çok soğutma gibi giderler de artmıştır. Öte yandan kullanılan fiziksel donanımların işlemci ve bellek kullanımlarının genellikle çok yüksek olmadığı ve kaynakların çoğunlukla israf edildiği gözlenmektedir.
Mevcut fiziksel kaynakların daha verimli kullanılması amacıyla, fiziksel sunucular üzerine sanallaştırma platformları kurulmuş, birçok sanal sunucu bu platformlar üzerinde hizmet vermeye başlamıştır. Sanallaştırma projeleri; verimlilik, esneklik, modülerlik, kolay yönetilebilirlik, iş sürekliliği, kolay geri dönüş senaryosu ve tasarruf gibi avantajlar sağlamaktadır.
Uzman ve deneyimli teknik kadromuzla bilgi sistemlerinizin sanal mimaride yeniden kurgulanması ve projelendirilmesini, sunucularınızın dönüştürülerek sanal platformlara taşınması faaliyetlerini, iş süreçlerinizi aksatmadan gerçekleştirebiliriz.
ATALIAN Bilgi Teknolojileri, lisanslama konusunda kurulduğu yıldan bu yana yaptığı çalışmalarda elde ettiği bilgi birikimini sürekli yenilenen modelleriyle geliştirmektedir, her firma için ayrı bir model oluşturarak en ekonomik ve ideal çözümü sunmaktadır. Bu çalışmalarda firmanın ihtiyacı kadar lisansı satın alması ve uygun lisanslama yapılması hedeflenmektedir. Microsoft ile gerçekleştirdiği çözüm ortaklığı kapsamında Yazılım Envanter Yönetimi (SAM) danışmanlığı yapmakta, en güncel lisanslama modellerini uygun çözümlerle firmalara özelleştirirken, firma yetkililerini bu konuda bilgilendirmektedir.
Yazılım Envanter Yönetimi (SAM) Danışmanlığı
Şirketinizin mevcut durumda kullandığı yazılımların envanterinin çıkarılması, BT altyapınızı net olarak önünüze serip bu alandaki yatırımınızı optimize etmenizi sağlar. Verdiğimiz danışmanlık ile sahip olunan lisansların bu kapsamda değerlendirilip yıllık BT bütçelerinizin doğru şekilde planlanmasına yardımcı oluyoruz. Bu çalışmalar ile yapılacak yatırımların yerinde ve gerektiği kadar olmasını sağlayıp, sürpriz maliyetler konusunda riski en aza indiriyoruz.
Proje / Çözüm Danışmanlığı
BT altyapınızı değiştirmek, güncellemek ya da farklı çözümlere geçme arayışınızda sizinle beraber firmanızın yararına olacak şekilde hem işlevselliği arttıracak hem de bunu yaparken kesintisiz çalışma imkânı sağlayacak çözümler için rehberlik yapıyoruz. Bu kapsamda çok geniş yelpazeye sahip Microsoft çözümlerinden ne şekilde faydalanılabileceğini gösteriyor, farklı lisanslama modelleri ile sizlere sistemsel ya da maliyet anlamındaki farklı seçenekleri sunuyor, en uygun çözümü seçmenize yardımcı oluyoruz.
Ağ Teknolojileri, günümüzde verinin işlevselliği, erişilebilmesi, paylaşılması ve korunması gibi durumlardan dolayı bilgi teknolojileri açısından en önemli alanlardan biri haline gelmiştir. Yeni nesil cihazlardaki çeşitlilik, dağıtık mimari yapıda çalışan uygulamalar ve bu hizmetlerden faydalanan kullanıcılar için etkin ağ yönetimi olmazsa olmazlardandır. Gelişen teknoloji ile büyüyen ve karmaşıklaşan veri merkezlerinde güvenlik ve performanstan ödün vermeden hizmet alabilmek iş sürekliliği açısından çok kritik hale gelmiştir. Bir kez daha altını çizmek gerekirse bilgi erişilebilir ve işlenebilirse değer üretir, bu erişimi kesintisiz sağlayabilirseniz verimliliği artırırsınız. Ağınız bunu destekleyecek ölçüde esnek ve yönetilebilir olduğu ölçüde ise performansınız yükselir ve tüm bunlar arasında güvenliği sağlam tuttuğunuz müddetçe iş sürekliliğini sağlayabilirsiniz.
ATALIAN Bilgi Teknolojileri olarak; deneyimli mühendis kadromuzla kablolu ve kablosuz tüm network projelerinizde uçtan uca çözümler üretmekteyiz.
Hewlett Packard Enterprise şirketi olan Aruba Networks, dünya genelinde çeşitli ölçeklerdeki işletmeler için yeni nesil ağ çözümleri sunan lider firmalardandır. Aruba, iş hayatının ve kişisel yaşamlarının her aşamasında bulut tabanlı uygulamalara ihtiyaç duyan #GenMobile uygulamasını sunmaları adına kuruluşları güçlendiren IT Çözümleri sağlar, Aruba’nın “önce mobil, önce bulut” yaklaşımı iş hayatının ve kişisel yaşamların her aşamasına ulaşır. Bu yaklaşımı sayesinde günümüz iş dünyasının temel değişikliklerinden olan dijital iş yerine geçişi ve büyük verilerin ortaya çıkışını ele alır. Aruba, IT uzmanlarına aslen kurumsal genel merkezlerin fiziksel sınırları dahilindeki sabit ağ bağlantıları için tasarlanmış, işletimleri masraflı olan ve kişiye özel altyapılardan kaçınarak bu değişikliklere ayak uydurmalarını sağlayan ağlar kurmalarına olanak tanır.
Aruba ClearPass; her yere, her cihaza ve şirkete görünürlük, kontrol ve güvenlik çözümü sağlamaktadır.
İşletmeler günümüzde her zaman, her yerde çevrimiçi olma fikrini benimsemiş durumdalar ancak güvenli ağ erişim kontrolü (NAC) gereksinimini büyük oranda gözardı etmektedirler. Birçoğu pek de güvenli olmayan “şimdi bağlan, daha sonra güvence altına al” felsefesi ile hareket etmekte, bir kısmı ise ağ güvenliği için ağ altyapısı sağlayıcılarını kullanmaktadır. Bu yaklaşımların her ikisi de güvenlik yanılsaması yaratır, ancak gerçekte büyük güvenlik boşluklarına neden olur. 2016 yılında Ponemon tarafından yapılan “Veri İhlalinin Maliyeti” araştırmasına göre yaygın olarak kurumlara en çok zarar veren saldırıların kurum içi çalışanlardan kaynaklandığı sonucuna ulaşıldı. Buna rağmen işletmelerin %76 sının, içerden gelen tehditlere karşı yeteri kadar korunmadığı bilinen bir gerçektir.
Neden Aruba ClearPass?
Ağ güvenliği yönetimini kolaylaştırın
Kablolu veya kablosuz ağa bağlı tüm cihazları güvenli hale getirin!
Kablolu veya kablosuz erişim ilkelerini uygulayın!
Şirketiniz için oldukça kritik görevleri yerine getiren ve kurumsal bilgiyi üzerinde barındıran BT donanımlarınızın herhangi bir sebeple işlemez hale gelmesi oldukça olumsuz sonuçlar doğuracaktır. Hizmet sürekliliğini sağlamak için beklenmeyen durumlara karşı senaryolar hazırlamak, gereken önlemleri önceden almak ve yedekleme yapmak büyük önem taşımaktadır. Kurumlar için yedekleme altyapılarını kurmak, yönetmek ve operasyonların takibini yapmak hem ekstra maliyet gerektirdiği, hem de ayrı bir iş yükü getirdiğinden iş sürekliliğini olumsuz yönde etkilemektedir. Uzman ve deneyimli ekiplerimiz ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun yedekleme çözümleri üreterek; müşterilerimizdeki yedekleme operasyonlarının getireceği yükü üzerimize alıyor, süreçleri basitleştiriyor, verimliliğin artmasını, maliyetin azalmasını sağlıyoruz.
Yangın, deprem, su baskını, sabotaj vb felaketlerde meydana gelebilecek acil ve olağandışı durumlarda, ATALIAN Bilgi Teknolojileri olarak tüm sistem ve kurumsal verilerinizin kaybedilmemesi, çok kısa sürelerde BT hizmetlerinin, dolayısıyla şirketinizin yeniden devamlılığının sağlanması için Felaket Kurtarma Senaryolarının kuruma uygun hazırlanması, uygulanması, geliştirilmesi, işletilmesi, periyodik aralıklarla kurtarma senaryolarının test edilmesi konularında danışmanlık, projelendirme, anahtar teslimi kurulumlarını yapmaktayız.
Altyapı sistemleri, uluslararası standartlara uygun topolojik ve mimari dizayn ile, veri, ses, görüntü, güvenlik ve elektrik hatlarını içeren tümleşik bir tasarım ve titiz bir uygulama gerektirir.
Sistem odanızın, uluslararası standartlara uygun şekilde dizaynı, yükseltilmiş taban, alçaltılmış tavan, data ve elektrik kablolama , kabinet, yangın, su baskını, voltaj, duman vb. algılama ve erken uyarı sistemleri, sistem odası izleme, biometrik giriş/çıkış sistemleri, yangına dayanıklı kapı, boya uygulamaları, kesintisiz güç kaynakları, gazlı yangın söndürme sistemleri, hassas iklimlendirme gibi tüm bileşenlerin Projelendirme ve Uygulama ile anahtar teslimi hizmet sunabiliyoruz.
Günümüzün en önemli zenginliği nedir diye sorulursa, Sağlık, Para, Altın, Teknoloji gibi birçok cevap gelebilir. Fakat bu değerlere ulaşılmasını veya korunmasını sağlayan asıl temel değer “BİLGİ” dir. Her geçen gün değeri artan BİLGİ’nin güvenliğini korumak da hem bireysel hem global anlamda en stratejik sorunlardan biri haline gelmiştir.
Bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği temel unsurlardır. Bunlardan bir veya birkaçının zarar görmesi güvenlik zafiyeti oluşturur.
Temel anlamda Bilgi Güvenliği de, bu değere izinsiz veya yetkisiz şekilde erişilmesi, kullanımı, çalınması, ifşa edilmesi, yok edilmesi ve zarar verilmesini önlemek olarak tanımlanabilir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri olarak adlandırabileceğimiz tüm çözümlerin temel amacı da, yetkili kişilerin gerektiğinde bilgiye, güvenliği ve bütünlüğüne zarar gelmeyecek şekilde kolayca erişimini sağlamaktır.
Bu çerçevede ATALIAN Bilgi Teknolojileri, yıllardır süregelen Hizmetlerinden oluşan Kurumsal hafızası ve saha deneyimi ile, aşağıda listelediğimiz tüm Güvenlik Çözüm başlıklarında Danışmanlık, Projelendirme, Kurulum ve Bakım İşletim Hizmetleri sunabilmektedir
Tasarımdan imalata bütün üretim sürecinizi dünyanın lider 2B-3B tasarım programlarından Autodesk Autocad ile yönetebilir ve tüm bu özelliklere tek bir üyelikle sahip olabilirsiniz.
Ürünlerinizi, Autodesk Nastran In-CAD ve HSM ile tamamen entegre, simülasyona ve 5 eksenli CAM’e sahip en iyi Inventor ile tasarlayıp oluşturabilirsiniz. Nastran in CAD ile statik, dinamik ya da non-linear analizler yapabilir, HSM Works ile de 3 eksenden 5 eksene kadar CAM yapabileceğiniz gelişmiş bir yazılıma sahip olabilirsiniz. AutoCAD’in ve çözüm paketindeki diğer ürünlerin en yeni sürümlerini edinerek Fusion 360 ile bulut tabanlı ürün geliştirmenin keyfine varabilirsiniz.
Autodesk’in Yapı Tasarımı, İnşaat Altyapısı ve İnşaat Yazılımları için entegre araçları ile konsept tasarımdan analize, dokümantasyondan görselleştirmeye kadar tüm inşaat süreçlerini koordineli yönetebilirsiniz. 3B tasarım iş akışlarının gücü ile etkili tasarımlar yapabilir, aşina olduğunuz CAD tabanlı işlemleri birleştirebilir ve Entegre araçlar sayesinde diğer yazılımlara erişim sağlayarak rekabet gücünüzü koruyabilirsiniz.
Autodesk medya ve eğlence çözümleri, televizyon yapımcılarının ve oyun geliştiricilerin yapım aşamasındaki tüm önemli noktaları kolaylıkla geçebilmeyi ve yenilikçi içerikler üretebilmeyi sağlar. En gelişmiş yaratıcı araçlar ve üretim iş akışları ile üretim verimliliğinizi yükseltmenize yardımcı olur. Autodesk’in endüstri standartlarına sahip çözümleri ile televizyon yayınları için içerik üretebilir, ilgi çekici filmler oluşturabilir, oyunları bir üst seviyeye taşıyabilir, son düzenlemeleri de hızlıca ayarlayabilirsiniz.
Fotoğraf. Video. Tasarım. Kullanıcı Deneyimi. 3D ve Artırılmış Gerçeklik (AR). Creative Cloud; Adobe’un fotoğrafçılık, tasarım, video, web, kullanıcı deneyimi ve daha fazlasına yönelik 20’den fazla masaüstü uygulaması, mobil uygulama ve hizmetten oluşan bir koleksiyonudur. Photoshop ile fikirlerinizi yepyeni yerlere taşıyabilir, Fresco ile çizim yapabilir ve boyayabilir, 3B ve AR için tasarımlar yapabilirsiniz. Creative Cloud ile hayal gücünüzün sizi götürdüğü her yerde ihtiyacınız olan her şeye sahip olabilirsiniz.
Türkiye’de 81 il’de yer alan geniş servis ağı ve 7×24 desteği HPE tarafından yetkilendirilmiş ATALIAN Bilgi Teknolojileri farkıyla yaşayın!
HP Enterprise Gold Partner ve aynı zamanda yetkili servisi olan ATALIAN Bilgi Sistemleri; HP Sunucu, depolama ve yedekleme ünitelerinin standart garanti paketleri ürünler satın alınırken uzatılabilir veya kapsamı genişletilebilir.
Ayrıca Garantisi sona ermiş olan cihazlarınıza yeni garanti paketleri edinebilirsiniz.
HPE Garanti Paketleri size hangi avantajları sağlar
Ürün garanti durumlarını ve hangi garanti paketlerinin sizler için uygun olabileceğini ATALIAN Bilgi Teknolojileri ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.
Dilerseniz ATALIAN Sistem odalarınızın ve networkünüzün kontrol ve analizlerini, olası gereksinimlerini tespit edebilir sizlere bu anlamda ücretsiz destek sağlayabilir.
Böylelikle problem yaşamadan gerekli önlemleri bir uzman önerisiyle alabilirsiniz.
HPE Infosight Avantajını ATALIAN ile yaşama zamanı !
Bu eşsiz hizmetleri sizlere ATALIAN – HPE işbirliğiyle ücretsiz sağlıyoruz..
HPE Servis Seviyeleri
HP cihazınızda oluşacak arıza dolayısıyla ertesi iş günü müdahale gerektiren durumdur.
Bu hizmet seviyesi hafta içi mesai saatleri dahilinde ( 5 gün x 9 saat ) geçerlidir.
Hafta sonları veya resmi tatillerde geçerli değildir. Yedek parça temini stoklarla sınırlıdır ve yedek parçanın stoklarda olmaması halinde temin süresi 4-6 haftadır.
Arızalı HP Cihazınıza bildirimden itibaren 4 saat içerisinde müdahale edilir, problem tespit edilir.
Bu hizmet seviyesi resmi tatil günleri de dahil olmak üzere 7 gün 24 saat geçerlidir.
Yedek parça temini stoklarla sınırlıdır ve yedek parçanın stoklarda olmaması halinde temin süresi 4-6 haftadır.
Arızalı HP Cihazınıza bildirimden itibaren 4 saat içerisinde müdahale edilir, problem tespit edilir.
Bu hizmet seviyesi resmi tatil günleri de dahil olmak üzere 7 gün 24 saat geçerlidir.
Yedek parça temini stoklarla sınırlıdır ve yedek parçanın stoklarda olmaması halinde temin süresi 4-6 haftadır.
Proactive care’de müşteri özelinde bir mühendis atanır, cihazınızdaki oluşabilecek arıza mühendis tarafından önceden görülüp cihaz için müdahalede bulunulur.
3 aylık periyotlarla sistem ve performans raporlamaları yapılır. Böylelikle önceden iyileştirme olanağı sağlanmış olur.
Arızalı HP Cihazınıza bildirimden itibaren 6 saat içerisinde müdahale edilir ve sorun giderilir.
Bu hizmet seviyesi resmi tatil günleri de dahil olmak üzere 7 gün 24 saat geçerlidir.
Yedek Parça temininde sorun yaşanmaz, sizler için stoklarda yedek parça tutulur ve gerektiğinde 6 saat içerisinde parça değişimi yapılır, sorun giderilir.
3 aylık periyotlarla sistem ve performans raporlamaları yapılır. Böylelikle önceden iyileştirme olanağı sağlanmış olur.
Neden ATALIAN olarak HPE Garanti Paketi (Care Pack) Hizmetlerini Öneriyoruz?
Maliyet Avantajı
Maliyet düşürmenizi sağlayan, operasyonunuza uygun HP garanti paketlerini kullanarak ürününüzün garanti seviyesini nasıl genişleteceğinizi veya uzatabileceğinizi kolaylıkla seçebilirsiniz.
Alternatifli Seçenekler
Sistem odası ürünleriniz için ihtiyaçlarınıza göre HPE Care Pack Paketleri veya HPE Kontrat Anlaşmaları yapabilir, tüm destek süreçlerinizi ATALIAN’a bırakabilir ve tamamen işinize odaklanabilirsiniz
Risklerinizi Minimize Edin
Kullanmakta olduğunuz ürünlerinizin garantilerini uzatarak, donanım arızalarına karşı risklerinizi minimum seviyeye indirin. Bu sayede, arızalı parçanın temin edilememesi, yüksek servis hizmeti ücreti ve temin süresi gibi sorunlar ile uğraşmak zorunda kalmadan çalışmanın avantajlarını yaşayın.
Tek Noktadan Servis ve Garanti Yönetimi
Sistem odası envanterinizi güncellemiş olun ve ürünlerinizin yaşam döngüsünü hiç efor sarf etmeden bırakın biz size-mail ile onarımlarını anlaşma kapsamında ve taahhüt süresinde tek çözüm ortağı ile yönetmenin artılarıyla tanışın ve keyfini çıkarın.
Sistemlerinizi kesintisiz raporlayalım. Ürünlerinizin arızalanarak riskin gerçekleşmesi durumunda, sadece bir telefon ya da çalışmasını sağlayan, iş kaybı yaşanması önleyen bu hizmetten ATALIAN ayrıcalıklarıyla siz de yararlanın.
ÜRÜNÜNÜZ NE OLURSA OLSUN DESTEĞİNİZ HPE’DEN OLSUN!
HPE dışındaki diğer marka sistem odası donanımlarınız için HPE Multivendor Hizmeti adı altında garanti sürelerini uzatıp, genişletilmiş servis seviyeleri ile yeni kontratlar yapabilirsiniz. Bu sayede tüm ürünleriniz için HPE Profesyonel Hizmetlerinin ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.
MULTIVENDOR HİZMETİ SİZE NE KAZANDIRIR?
ATALIAN Servise ulaşmak çok kolay !
destek.tr@atalianworld.com’a göndereceğiniz bir mesaj ile ATALIAN teknik personeli hızlıca sizinle iletişime geçecek ve arızalı cihazınıza müdahale edecektir. Veya dilerseniz +90 530 929 05 72 no’lu teknik destek hattından uzman ekiplerimize ulaşabilirsiniz.
ATALIAN’da daha konforlu teknolojik yaşam sizi bekliyor.
ATALIAN Bilgi Sistemleri ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 2000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi standartları çerçevesinde servis kalitesi ve müşteri memnuniyetini temel alarak Bilgi Teknolojileri alanında katma değerli hizmetler vermektedir.
Lokasyon bağımsız olarak ülkemizin her noktasında 1000+ işletmenin sistem ve network altyapılarının tasarım, kurulum, konfigürasyon ve taşıma işlerini anahtar teslimi projeler halinde gerçekleştirdik.
Sertifikalı uzmanlarımızla marka bağımsız klasik, bütünleşik, hiper-bütünleşik tüm sunucu, veri depolama, yedekleme, ağ anahtarı, güvenlik duvarı, kablosuz erişim noktası donanımlarınızın projelendirmesini yapabilir, anahtar teslim kurulumlarını gerçekleştirip 7/24 esasına göre yerinde ve uzaktan desteğini verebiliriz. Ayrıca mevcut sistem mimarinizi yerinde inceler, ihtiyaç duyduğunuz alanlarda sizleri bilgilendirir, ihtiyaçlarınıza uygun çözüm yolları bularak ve karar verme noktasında destek sağlayabiliriz.
Günümüzde bilgi teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte, bulut teknolojileri daha fazla önem arz etmeye başladı. Firmaların insan gücüne yapıyor oldukları yatırımlar kadar bilgi teknolojilerine de yatırım yapmaları gerekiyor. Bunun temel sebepleri ise insan gücünün yüksek maliyeti ve büyük verilerin erişilebilirlik, yönetim ve güvenlik zafiyetleridir. Ancak her firma, buluta geçiş sürecini farklı yaşamaktadır. Bu süreç çoğu zaman sancılı olabiliyor veya firmalar nereden başlaması gerektiğine karar veremiyorlar.
Sizi anlıyoruz ve yardım etmek istiyoruz!
Bulut teknolojilerine geçiş aşamasını belirli bir yol olarak düşünürsek, her firmanın bulunduğu yer ve kat edeceği yol birbirinden farklıdır. Tam da bu noktada danışmanlık almak çok önemlidir. Lakin, danışmanlık alma kararını vermek kadar önemli bir durum varsa, o da bu yetkinliğe sahip doğru firmayı bulabilmektir.
Merak etmeyin, 25 yıllık deneyimimizle biz yanınızdayız!
Bulut Danışmanlığı konusunda Microsoft’un beraber ilerlediği en yetkili iş ortaklarından biriyiz. Microsoft 365, Office 365 veya e-posta gibi tüm geçiş (migration) süreçlerini sizler için yönetiyoruz. Bu danışmanlık süreci, satış ve teknik ekibimizin sizleri ziyaretleri ile başlıyor. Yerinde yapılan analizler ile firmanıza en uygun ürün ve servisler belirleniyor, maliyetleriniz hesaplanıyor, firmanıza uygun bütçelendirme gerçekleştiriliyor ve onayınıza sunuluyor. Satış sonrası destek ekibimiz ile beraber yönetim-yapılandırma gibi hizmetler de sağlıyoruz. Böylece, firmanıza en uygun lisanslama modelini belirliyor ve bulut ürünlerine geçişinizi gerçekleştiriyoruz. Son olarak, periyodik bir şekilde uyumluluğunuzu ve bulut ürünlerini kullanımınızı denetliyor, bilgilerinizi pekiştirmek adına gerekli eğitimler veriyoruz.
Dahası da var!
Firmanızın ihtiyacı doğrultusunda dilerseniz sizi Microsoft Türkiye temsilciniz ile birlikte ziyaret ediyoruz. Ayrıca, yine talebiniz doğrultusunda dilerseniz sizi Microsoft Türkiye bünyesindeki Teknoloji Deneyim Merkezi’nde misafir ediyor ve size canlı bulut deneyimi yaşatıyoruz. Aklınızdaki tüm soru işaretlerini yok etmek adına gereken özeni ve çalışmayı, yetkin ekibimiz ile yerine getiriyoruz.
Bu kadarla da sınırlı kalmıyoruz!
Eski adıyla Office 365 yeni adıyla Microsoft 365 bulut ürünlerinin danışmanlığının yanında, aynı zamanda Azure danışmanlık hizmetimiz ile de başarılı ve güvenli bir iş deneyimi elde etmenize yardımcı oluyoruz. Microsoft’un bulut çözümü olan Azure platformunun uçtan uca 500’den fazla araçla dolu bir derya deniz olduğu bilinciyle hareket ediyoruz ve yol haritanızı size göre belirliyoruz. Detaylı problem analizi ve doğru çözümleme ile yüzlerce araçtan hangisinin özelliği firmanıza yönelikse, en uygun olanı sizin için belirliyoruz. Gerekli adaptasyon sürecini yönetiyoruz ve sağlıklı bir iş birliği için ortamınızı hazırlıyoruz.
Gelecek Azure, Çözüm ATALIAN!
Azure Danışmanlık hizmetimizde en önem verdiğimiz konu tabi ki verilerin güvenliği. Bu amaçla Azure Site Recovery ile felaketten kurtarma senaryolarına sizi hazırlıyoruz. Sunucu Ekleme ve Kapatma, Scheduling, Yetkilendirme, Network Erişimi ve çok daha fazla içeriğe sahip Azure panel desteği sağlayan yetkin teknik ekibimiz, uçtan uca bir danışmanlık hizmetini sağlıyoruz. Ayrıca, sisteminiz için gerekli olan en optimum sanal makina ve servis çözümlerini üretiyoruz.
6698 Sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” ile, kişisel verilerin hukuka aykırı şekilde işlenmesini, erişilmesini önlemek ve güvenliğini sağlamak hedeflenmiştir. Bu doğrultuda aşağıdaki hizmet başlıklarında çözüm sunabilmekteyiz;
Esnek yatırım çözümleri sunarak müşterilerimizin ödemelerini iş döngülerine uygun şekilde yapmasını sağlar. HPEFS’in rolü müşterilerimizin yatırımlarında destek olacak gerekli finansmanı sağlamaktır. HPEFS donanım, yazılım, aksesuar ve servis kalemlerinin uygun aylık ödeme planı ile sunulmasını sağlar. Operasyonel Kiralama ve eski ürünlere teklif verme gibi HPEFS Hizmetleri vardır.
Operasyonel Kiralamanın Faydaları
CORPORATE WEBSITE: ATALIAN.COM
EUROPE: BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY
ASIA: BURMA
AFRICA AND MIDDLE EAST : LEBANON