MÜŞTERİ ODAKLI YAKLAŞIMI ESAS ALARAK BÜTÜN HİZMET SÜREÇLERİNİ BUNA UYGUN OLARAK TASARLADIKLARINI BELİRTEN ATALIAN KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ DİREKTÖRÜ ALİ ASKER SERVİ, KALİTE STANDARTLARI HAKKINDA BİLGİLER VERDİ.
Üstün nitelikli hizmet verebilmek için belirlediğiniz kalite standartlarınız var mı? Kaliteyi nasıl sağlıyorsunuz?
ATALIAN Kalite Yönetim Sistemi, her aşamada müşteri memnuniyetini esas alan toplam kalite anlayışı ile oluşturulmuştur. Sözleşme aşamasından itibaren bütün destek ve operasyonel süreçler tanımlanmış, roller ve hedefler belirlenmiştir. Projelerimizin standart, verimli ve nitelikli şekilde yönetilebilmesi için “ATALIAN Proje Yönetim Sistemi” uygulanıyor. Bu sistem; hizmet planlama ve gerçekleştirme, eğitim, denetim, iş sağlığı ve güvenliği, müşteri ilişkileri yönetimi, insan kaynakları, tedarik yönetimi, raporlama gibi temel süreçlerin doğru uygulanarak hizmet kalitesinin garanti edilmesini sağlıyor. Proje bazlı hedef kartı uygulaması sistemin performans göstergelerinin izlenmesine ve şeffaf şekilde müşteri ile birlikte değerlendirilmesine olanak tanıyor.
Toplu yaşam alanlarının yöneticilerinin tesis yönetim firmalarından beklentileri neler oluyor?
Müşteri öncelikle hayatının kolaylaşmasını ve konforunun artırılmasını talep ediyor. Bütün bunların da piyasa koşullarında rekabetçi maliyetler ve üst düzey kalite standartlarının korunarak gerçekleşmesini gözetir. Ayrıca, talep ve beklentilerinin de hızlı karşlıanmasını ister.
Bu beklentileri “Entegre Tesis Yönetimi” ile karşılamak mümkün. Bu hizmet konsepti ile toplu yaşam alanlarının temiz, güvenli ve konforlu olarak yönetilmesi sağlanabilmektedir.
Sizi diğerlerinden ayıran ve fark yaratan kalite unsurlarınız neler?
ATALIAN’nın uluslararası düzeyde Fransa merkezli yürüttüğü “Operasyonel Mükemmellik” ve “Müşteri Tutundurma” programları bulunmaktadır. Bu programlar; hizmet kalitesinin yükseltilmesi, verimliliğin artırılması ve müşteri memnuniyetinin üst seviyelere çıkarılmasını amaçlamaktadır. Fransa merkez ve yerel ekiplerin ATALIAN prensip ve hedeflerine bağlı olarak yaptığı bu çalışmalar hizmet standartlarını yükselttiği gibi, aynı zamanda bilgi ve tecrübe paylaşımını destekleyerek “En iyi uygulamalar” ın yaygınlaşmasına olanak tanımaktadır. Kuşkusuz ki bu sistematik, büyük ATALIAN organizasyonunu güçlü ve dinamik kılmaktadır.
Kalite farkınızı ortaya koymak adına çalışma prensipleriniz arasında olmazsa olmaz dediğiniz şey nedir?
ATALIAN uluslararası bir şirket olmakla birlikte yerel değerleri ve deneyimleri ön planda tutarak büyümeye devam etme ilkesini benimsemiştir. Müşteri odaklı yaklaşımı esas alarak bütün hizmet süreçlerini buna uygun olarak tasarlamaktadır. İş sağlığı ve güvenliği başta olmak üzere hizmet verdiği ülkelerin yasal şartlarına tam olarak uyma taahhüdü vardır. Ayrıca ATALIAN; İnsan Hakları, İş Gücü, Çevre ve Yolsuzlukla Mücadeleyi öncelikleri arasına alan “Birleşmiş Milletler Global Compact Sözleşmesi” ni imzalamış kurumlar arasındadır.
Kaynak: Mallreport